Thursday, April 15, 2010

什么东西 ?! ==

dah lama saya tak pergi ke pasar malan.

i sendiri pun tak tahu mengapa hari ini saya akan pergi pasar malan sendiri. apa yang saya beli kat sana?

ta dang~ hanya 2 payung saya beli kat sana,satu payung berwarna pink dan satu berwarna putih.

payung ini saya ingin bagi kepada dia..bila saya tahu payung dia sudah rosak,
saya ingin membeli payung yang baru kepada dia..
tapi saya tidak ada masa untuk memlakukan..

sekarang, perform saya dah delay,tiba- tiba saya ada banyak extra masa untuk laku perkara sendiri.. sampai sekarang saya pun sedang plain masa saya how to guna..

susah nak tulis blog dengan menguna bahasa melayu, sebab dah lama saya tidak guna bahasa ini..

mengapa hari ini saya nak guna bahasa ini tulis blog saya?
jangan tanya, i sendiri pun tak tahu~


haha, hari ini adalah hari hujan, tapi bila saya pergi ke pasar malan, ia tiba- tiba stop.

adakah ini bermaksud semua benda yang kita nampak sekarang bukanlah benda yang benah?
ia akan memberi sesuatu yang baik dan happy ending apabila kita beryakin kepada sendiri dan menlakukan sesuatu?









眼前所有的不安和烦恼是不是一场吓走人的过云雨呢?

0 comments: